Media

Poniżej prezentujemy wszystkie pozycje z kategorii „Media” (liczba wybranych pozycji: 54, strona 1 z 3).


Internet w Kościele - Kościół w Internecie. Cyfrowa agora przestrzenią nowej ewangelizacji

Internet w Kościele - Kościół w Internecie. Cyfrowa agora przestrzenią nowej ewangelizacji

Mariusz Kuciński

cena: 25,00 zł — do koszyka

Autor, analizując klimat kulturowy aktualnej epoki, zachęca czytelnika do zapoznania się ze stanowiskiem Kościoła katolickiego na temat nowoczesnych technologii, w... Więcej...


Resortowe Dzieci. Biznes

Resortowe Dzieci. Biznes

Dorota Kania, Maciej Marosz

cena: 59,90 zł — do koszyka

"Jakie są korzenie biznesu III RP? Czy przedsiębiorcy zajmujący czołowe pozycje w rankingach budowali swój biznes na zdrowych podstawach czy wykorzystywali... Więcej...


Zaufanie do mediów – między brakiem a naiwnością

Zaufanie do mediów – między brakiem a naiwnością

cena: 39,00 zł — do koszyka

Szesnasty tom serii wydawniczej „Etyka Mediów” poświęcony jest zagadnieniu zaufania wobec mediów. Autorzy poszczególnych artykułów zamieszczonych w niniejszej publikacji starają... Więcej...


Etyczność w mediach - między pogardą a szacunkiem

Etyczność w mediach - między pogardą a szacunkiem

cena: 39,00 zł — do koszyka

Kolejny, piętnasty już tom serii „Etyka Mediów” poświęcony jest zagadnieniu etyczności w mediach. Środowiska medialno-dziennikarskie dysponują dziś ogromnym potencjałem oddziaływania... Więcej...


Religijnosć nowych mediów

Religijnosć nowych mediów

Grażyna Pietruszewska-Kobiela, Adam Regiewicz, Łukasz Sasuła

cena: 42,00 zł — do koszyka

Religijność nowych mediów jest już szóstym tomem serii Audiowizualne Aspekty Kultury w Ponowoczesności realizowanej w ramach projektu badawczego Zakładu Teorii... Więcej...


Czy potrafię polubić siebie? (książka+DVD)

Czy potrafię polubić siebie? (książka+DVD)

cena: 24,90 zł — do koszyka

Media społecznościowe są dziś w powszechnym użyciu. Ich specyfika wiąże się z obecnością w sferze publicznej (Internet) i z wystawianiem... Więcej...



Blogobojni, czyli o nowych mediach w Kościele

Blogobojni, czyli o nowych mediach w Kościele

Mateusz Pietrzak

cena promocyjna: 24,90 zł 22,00 złdo koszyka

Czy Facebook i Twitter mogą być miejscem głoszenia Ewangelii? Czy święty Paweł Apostoł, żyjąc w dzisiejszym świecie, publikowałby swoje listy... Więcej...


Sfejsowani. Jak media społecznościowe wpływają na nasze życie, emocje i relacje z innymi

Sfejsowani. Jak media społecznościowe wpływają na nasze życie, emocje i relacje z innymi

Suzana E. Flores

cena: 34,90 zł — do koszyka

Za pośrednictwem przejmujących historii prawdziwych osób, ujawniła głębię tego międzynarodowego zjawiska, pozwalając nam zajrzeć pod jego powierzchnię i zrozumieć istotę... Więcej...



Radiomaryjny wzorzec demokracji. Analiza treści 'Rozmów niedokończonych'

Radiomaryjny wzorzec demokracji. Analiza treści "Rozmów niedokończonych"

Izabela Tomala - Kaźmierczak

cena: 39,00 zł — do koszyka

Autorka podjęła się wykazania, czy współcześnie ma miejsce modelowanie określonego wzorca demokracji wśród nadawców komunikatów medialnych. W zasięgu jej naukowych... Więcej...


Komunikacja religijna i media

Komunikacja religijna i media

Krzysztof Marcyński

cena: 49,00 zł — do koszyka

Ewangelia i media: sojusz czy rywalizacja? Takie oto pytanie stawia autor książki Komunikacja religijna w McLuhana wizji. Media są godnym... Więcej...




Kościół w Internecie - Internet w Kościele

Kościół w Internecie - Internet w Kościele

cena: 21,00 zł — do koszyka

Społeczeństwo internautów a kultura globalna. Więcej...


Mądrość w mediach - od bezmyslności do przemądrzałości

Mądrość w mediach - od bezmyslności do przemądrzałości

cena: 33,00 zł — do koszyka

SPIS TREŚCI Michał Drożdż Od bezmyślności do przemądrzałości w mediach 1. Homo medialis – człowiek mądry czy…? Michał Drożdż Rzetelność informacyjna gwarancją mądrości w mediach Andrzej... Więcej...


Chrześcijaństwo w epoce smartfonów

Chrześcijaństwo w epoce smartfonów

cena: 20,00 zł — do koszyka

SPIS TREŚCI Wstęp (Paula Rączka, Piotr Anicet Gruszczyński OFM) Ireneusz Sławomir Ledwoń OFM, Wprowadzenie Piotr Anicet Gruszczyński OFM, Być chrześcijaninem w epoce smartfonów Tomasz Mączewski OFMCap, Jezus... Więcej...


Między człowiekiem a komputerem

Między człowiekiem a komputerem

ks. prof. Andrzej Zwoliński

cena: 24,90 zł — do koszyka

Człowiek utracił swoją intymność w czasach, gdy cyberprzestrzeń stała się "realnym" światem na wyciągnięcie ręki. Nowoczesne technologie dające nieograniczone możliwości... Więcej...


O możliwości powstania polskiej szkoły medioznawstwa personalistycznego

O możliwości powstania polskiej szkoły medioznawstwa personalistycznego

Piotr Guzdek

cena: 25,00 zł — do koszyka

SPIS TREŚCI Przedmowa Wstęp Część I Résumé stanowisk badawczych Czesław Bartnik – Michał Drożdż – Dorota Narewska Rozdział I – Personalizm uniwersalistyczny Czesława Bartnika. Uporządkowanie... Więcej...


Telewizja na pograniczach

Telewizja na pograniczach

Magdalena Zdrodowska

cena: 37,80 zł — do koszyka

Celem autorki było uchwycenie mechanizmów med medialnej przestrzeni publicznej w skali globalnej, regionalnej oraz lokalnej. Proponowana Czytelnikowi książka śledzi i... Więcej...


Resortowe dzieci. Media

Resortowe dzieci. Media

Dorota Kania, Maciej Marosz, Jerzy Targalski

cena promocyjna: 39,90 zł 38,50 złdo koszyka

ONE. RESORTOWE DZIECI. Wychowane w rodzinach działaczy i funkcjonariuszy KPP, PZPR. Ministerstwa Bezpieczeństwa Publicznego, a potem SB. Doskonale ustawione potem... Więcej...


Pakiet DVD Zaplątani w sieć : 'Happy slapping', 'Cyberbullying ', 'Sexting'

Pakiet DVD Zaplątani w sieć : "Happy slapping", "Cyberbullying ", "Sexting"

cena: 120,00 zł — do koszyka

Korzystanie z Internetu jest tak powszechne, że stało się też nową metodą komunikacji, wymiany informacji, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Często... Więcej...


Cyberbullying. Zaplątani w sieć (DVD)

Cyberbullying. Zaplątani w sieć (DVD)

cena: 39,50 zł — do koszyka

Korzystanie z Internetu jest tak powszechne, że stało się też nową metodą komunikacji, wymiany informacji, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Często... Więcej...


Happy slapping. Zaplątani w sieć (DVD)

Happy slapping. Zaplątani w sieć (DVD)

cena: 32,50 zł — do koszyka

Korzystanie z Internetu jest tak powszechne, że stało się też nową metodą komunikacji, wymiany informacji, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Często... Więcej...


Sexting. Zaplątani w sieć (DVD)

Sexting. Zaplątani w sieć (DVD)

cena: 32,50 zł — do koszyka

Korzystanie z Internetu jest tak powszechne, że stało się też nową metodą komunikacji, wymiany informacji, zwłaszcza wśród młodych ludzi. Często... Więcej...