Kulty publiczności
Wydawnictwo: Katolicki Uniwersytet Lubelski Dział: Zagrożenia wiary Seria: Uzależnienia - fakty i mity Format: 115x185 Stron: 208 Oprawa: miękka ISBN: 8373632719 INDEKS: RWK0039B12583Opis
Wśród różnego typu zastępczych form religijności można wyodrębnić kulty publiczności, które charakteryzują się powszechnością (duża grupa odbiorców), niską specyficznością (duża zmienność klientów; brak stałych członków) oraz różnorodnością ofert służących zaspokojeniu sfrustrowanych potrzeb nabywców. Ze względu na przedstawione kryteria do kultów szerokiego zasięgu można zaliczyć zabobony, stosowanie amuletów, astrologię, wróżbiarstwo, ezoterykę, okultyzm, magię czy medycynę niekonwencjonalną. (...) fragment książki
Pozostałe książki z tej serii
Inne pozycje - Iwona Niewiadomska
Inne pozycje - ks. Mirosław Kalinowski
20,00 zł
Inne pozycje - ks. Dariusz Sikorski
20,00 zł