Jak zostać mistrzem marketingu, czyli o zasadach, dzięki którym dzwoni kasa
Wydawnictwo: Wydawnictwo VOCATIO Dział: Ekonomia Seria: Recepta na biznes Format: 130x190 Stron: 168 Oprawa: twarda ISBN: 8371462336 INDEKS: VOC0292B13091Opis
„Jeśli chcesz się wznieść ponad przeciętność, zachwycić klientów, zwiększyć swój udział w rynku i poprawić wynik finansowy – przeczytaj tę książkę!”.
Steve Willensky, wicedyrektor marketingu i sprzedaży w American Greetings
„Najnowsza dzieło Jeffreya Foxa to najlepsza książka o marketingu. Niewielka inwestycja, jaką jest jej zakup, zwróci się wielokrotnie. Tylko dzięki rozdziałowi 15 nasza firma zarobiła 100 tys. dolarów, a zaoszczędziła 50 tys.!”.
Ayn LaPlant, CEO w Beekely Corporation z Bristolu w Connecticut
„Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe »zasady« na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często do niej zaglądajcie!”.
Dan Chasins, dyrektor Future Products w Saab Automobile AB
Nota o autorze:
Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award przyznawanej przez magazyn „Sales and Marketing Management” najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut. Przed założeniem Fox & Co., jednej z najwyżej cenionych firm konsultingowych w USA piastował wysokie stanowiska kierownicze w kilku firmach międzynarodowych. Bestsellery Jeffreya Foxa, w tym Jak zostać CEO i Jak zostać szamanem sprzedaży, ukazały się już w 35 językach. Ze względu na swoje nie konwencjonalne spojrzenie na biznes chętnie jest zapraszany jako mówca przez wielkie organizacje i przedstawicieli najwyższych kierownictw firm z czołówek gazet.