Poniżej prezentujemy wszystkie pozycje z kategorii „Media” (liczba wybranych pozycji: 38, strona 1 z 2).
s. Bruna od Maryi
cena: 40,00 zł — do koszyka
Pierwsza w Polsce praca naukowa dotycząca teologii internetu i technologii. Unikalne opracowanie ukazujące chrześcijańskie spojrzenie na nowoczesną technologię oraz jej... Więcej...
Łukasz Walewski
cena: 39,90 zł — do koszyka
Światowa polityka. Wielkie skandale. Potężni influencerzy. Impulsywnie, bez doradców, nie zawsze na trzeźwo. Tak za pomocą twittera komunikują się dziś ze... Więcej...
Mariusz Kuciński
cena: 24,90 zł — do koszyka
Tym razem Arkady Fiedler zaprasza nas w podróż do krainy swojego dzieciństwa i młodości. Wędrujemy po terenach położonych nad Wartą, ... Więcej...
Dorota Kania, Maciej Marosz
cena: 59,90 zł — do koszyka
"Jakie są korzenie biznesu III RP? Czy przedsiębiorcy zajmujący czołowe pozycje w rankingach budowali swój biznes na zdrowych podstawach czy wykorzystywali... Więcej...
cena: 39,00 zł — do koszyka
Szesnasty tom serii wydawniczej „Etyka Mediów” poświęcony jest zagadnieniu zaufania wobec mediów. Autorzy poszczególnych artykułów zamieszczonych w niniejszej publikacji starają... Więcej...
cena: 39,00 zł — do koszyka
Kolejny, piętnasty już tom serii „Etyka Mediów” poświęcony jest zagadnieniu etyczności w mediach. Środowiska medialno-dziennikarskie dysponują dziś ogromnym potencjałem oddziaływania... Więcej...
Grażyna Pietruszewska-Kobiela, Adam Regiewicz, Łukasz Sasuła
cena: 42,00 zł — do koszyka
Religijność nowych mediów jest już szóstym tomem serii Audiowizualne Aspekty Kultury w Ponowoczesności realizowanej w ramach projektu badawczego Zakładu Teorii... Więcej...
cena: 24,90 zł — do koszyka
Media społecznościowe są dziś w powszechnym użyciu. Ich specyfika wiąże się z obecnością w sferze publicznej (Internet) i z wystawianiem... Więcej...
Mateusz Pietrzak
cena promocyjna: 24,90 zł 19,00 zł
— do koszyka
książka używana z lekko pożółkłymi stronami Czy Facebook i Twitter mogą być miejscem głoszenia Ewangelii? Czy święty Paweł Apostoł, żyjąc... Więcej...
Izabela Tomala - Kaźmierczak
cena: 39,00 zł — do koszyka
Autorka podjęła się wykazania, czy współcześnie ma miejsce modelowanie określonego wzorca demokracji wśród nadawców komunikatów medialnych. W zasięgu jej naukowych... Więcej...
cena: 33,00 zł — do koszyka
SPIS TREŚCI Michał Drożdż Od bezmyślności do przemądrzałości w mediach 1. Homo medialis – człowiek mądry czy…? Michał Drożdż Rzetelność informacyjna gwarancją mądrości w mediach Andrzej... Więcej...
cena: 20,00 zł — do koszyka
SPIS TREŚCI Wstęp (Paula Rączka, Piotr Anicet Gruszczyński OFM) Ireneusz Sławomir Ledwoń OFM, Wprowadzenie Piotr Anicet Gruszczyński OFM, Być chrześcijaninem w epoce smartfonów Tomasz Mączewski OFMCap, Jezus... Więcej...
ks. prof. Andrzej Zwoliński
cena: 24,90 zł — do koszyka
Człowiek utracił swoją intymność w czasach, gdy cyberprzestrzeń stała się "realnym" światem na wyciągnięcie ręki. Nowoczesne technologie dające nieograniczone możliwości... Więcej...
Piotr Guzdek
cena: 25,00 zł — do koszyka
SPIS TREŚCI Przedmowa Wstęp Część I Résumé stanowisk badawczych Czesław Bartnik – Michał Drożdż – Dorota Narewska Rozdział I – Personalizm uniwersalistyczny Czesława Bartnika. Uporządkowanie... Więcej...
Magdalena Zdrodowska
cena: 37,80 zł — do koszyka
Celem autorki było uchwycenie mechanizmów med medialnej przestrzeni publicznej w skali globalnej, regionalnej oraz lokalnej. Proponowana Czytelnikowi książka śledzi i... Więcej...
Dorota Kania, Maciej Marosz, Jerzy Targalski
cena promocyjna: 39,90 zł 38,50 zł
— do koszyka
ONE. RESORTOWE DZIECI. Wychowane w rodzinach działaczy i funkcjonariuszy KPP, PZPR. Ministerstwa Bezpieczeństwa Publicznego, a potem SB. Doskonale ustawione potem... Więcej...
cena: 35,00 zł — do koszyka
Prezentowane w niniejszej publikacji artykuły są próbą odkrywania wartości mediów z różnych perspektyw medioznawczych, zwracając uwagę, m.in., na następujące zagadnienia: ... Więcej...
cena: 34,00 zł — do koszyka
Tematem kolejnego tomu z serii „Etyka Mediów” są „wartości w mediach”. Dzisiejszy świat w dużej mierze zależy od mediów, a ich... Więcej...
Maciej Iłowiecki
cena: 35,90 zł — do koszyka
Dziennikarze to strażnicy prawdy i demokracji. Ale okazuje się, że strażników trzeba pilnować aby nie zapominali, że uprawiają zawód zaufania... Więcej...
cena: 49,00 zł — do koszyka
Dlaczego powstała ta książka? Po pierwsze, jako podziękowanie. Podziękowanie w imieniu całego środowiska naukowego: historyków, pomorzoznawców, medioznawców – bo te wszystkie... Więcej...
cena: 35,00 zł — do koszyka
Kolejna pozycja w serii Etyka Mediów nosi tytuł: Odpowiedzialność w mediach – od przypadku do celu. Jest to zbiór artykułów... Więcej...