Okładka %

Religia w świecie konsumpcji

Vincent J. Miller Wydawnictwo: Wydawnictwo Księży Werbistów VERBINUM Dział: Społeczeństwo Format: 130x200 Stron: 376 Oprawa: miękka ISBN: 9788371923210 INDEKS: VRB0211B18707
35,00 zł 33,50 zł Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 33,50 zł
Darmowa dostawa od 150 zł Paczkomaty 10 zł Poczta Polska 15 zł Za pobraniem 15 zł

Opis

Książka Vincenta J. Millera jest głęboką analizą kultury konsumpcyjnej. Autor ukazuje świat, w którym tradycje i kultury traktowane są jak przedmioty. W tym świecie także chrześcijaństwo staje się towarem, obiektem konsumpcji, który można reklamować, sprzedawać, wykorzystywać lub odrzucić jako zużyty. Religia w kulturze konsumpcji nie oznacza autentycznej relacji człowieka z Bogiem, a staje się tylko zbiorem pustych symboli.

Jak przywrócić religii należne jej miejsce?
Jak praktykować wiarę we współczesnym świecie?
Vincent J. Miller stara się odpowiedzieć na te pytania, łącząc bogaty materiał z zakresu teologii, socjologii, ekonomii, antropologii kultury z konkretnymi przykładami z życia.