Powrót na poprzednią stronę

Zaufanie do mediów – między brakiem a naiwnością

Zaufanie do mediów – między brakiem a naiwnością

Wydawnictwo Diecezji Tarnowskiej BIBLOS Tarnów 2019

ISBN: 978-83-7793-648-1
ks. Michał Drożdż (redaktor)
format: 176×250, stron: 388, oprawa: miękka

INDEKS: BIB0805B51321

Cena: 39,00 złdodaję do koszyka

Szesnasty tom serii wydawniczej „Etyka Mediów” poświęcony jest zagadnieniu zaufania wobec mediów. Autorzy poszczególnych artykułów zamieszczonych w niniejszej publikacji starają się ukazać rolę zaufania w przestrzeni medialnej w podwójnym aspekcie: zaufania do mediów oraz zaufania w mediach. Prezentowane refleksje, analizy i badania są ponadto głosem w dyskusji nad różnymi wymiarami zaufania w mediosferze, stanowiącego wyznacznik jakości relacji społecznych, jak i jakości samych mediów.

 

Kategorie

Książki / Kultura / Media

 

Inne pozycje autora dostępne w księgarni